BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 16, 2010

Tagged by 3 hot ladies :) ----> Ez, Kin Mon, Jue

Mood utk menghapdet blog sgt la takde.
Idea mencurah2 tp mood tade, tak gune gk kn. huhu...

Smpai la pg td, jue ym bgtau anda ditag!
Dgn mase lapang yg ade pd beta...maka...terjawab la tag yg telah di tag oleh 3 org..hihi...SORI ye kwn2...mood malas menyerang mmg lagu ni :)


1. Adakah anda rasa anda HOT???
Time preggy trase cm suam2 kuku je..tak hot pun. T_T


2. upload gambar kegemaran anda

Gambar mse kurus blh?haha... :p




3. cerita pasal gambar

Sgt suke pic gedik ni...ni la pic rasmi YM n FB. Walopun da bekali2 peminat2 aku terutamanye Hawe Itu Tak Indah mtk aku tkr pic, tp smpai ke saat ni, aku tak tkr2 lg :p


4. bila kali terakhir anda makan pizza

Kalo Pizza Hut, dlm 2 bln lepas kot. Kalo pizza Pastamania, br je lg..lps gaji ritu. sgt sedap oke!!


5. lagu terakhir anda dengar

Lagu yg aku tgh 'gila' skang... HANYA KERANA CINTA ;) owh..jatuh cinta ngn lagu ni. huhu


6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini

besembang ngn TD, lyn fb, dgr lagu. mode sgt mls.


7. selain nama sendiri anda di panggil nama apa?

syg - beloved hubby
wansu - ank2 buah (my side)
maksu - ank2 buah (hubby's side)
tam - huh, ni budak2 tak bermoral je pgl. lalalala...



8. tag lagi 8 orang

Rsenye sume dorg da tag.huhu...spe lg ek...

1. Eazy
2. Salwani
3. Alena
4.Ixca
5. Pah
6. Falie
7 dan 8, ANDA2 YG BACE N3 NI :)



9. siapakah orang no.1 kepada anda

Mom 2b..kecik molek...kiut miut...PJJ mcm aku..sob..sob...kite senaseb dik.


10. kata sesuatu mengenai orang no. 5

Hot mama kpd Cikah yg comel. Happily married to Ridzwan (btoi ka ek.hihi). putis gebuz.


11. no. 3 ada hubungan ngan siapa

Mestila ngn en sapik, suami beliau :)



12. bagaimana pula dengan no. 4

blom dpt dipastikan.huhu...nt aku terjah :p


13. pesanan kepada orang no. 6

Majulah sukan utk negara :)


14. kata-kata cinta tok no. 2

Biar en sham yg jwb la. hihi


15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan?

tatau la sme ke tak. pasai, ramai. hihi


16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda

i. bajet hot je lbh. haha
ii. ade tuah yg comel. tp mon, de bkn mewarisi kecomelan hg. haha
iii. gile. bkn gila. de mereng sket je dr aku..aku msh waras lg. hehe
iv. isteri yg tak bpe nk mithali kpd en. khai aka jb :p
v. cun. "itu pekataan yg beliau kerap merujuk kpd diri beliau". (bkn aku tgh puji hg tau. haha)



17. persamaan antara kambing ngan lembu?

mamalia. mcm mon.


18. perasaan anda buat tag ini

Sedikit malas. tp masih gigih menjawab. haha


19. apa pendapat anda ttg artis yg rampas laki org tu si M dan si F?

Tak suke 2-2 tp apekah motif soklan ni ade dlm tag ni?haha


20. GAY or LESS??

2-2 tak minat.

4 comments:

Nur Irfan Juezrie said...

ha.. tgk.. ada gak 2 entry.. dh tak berabuks dh..

eyz said...

huh i yg tag u dulu tau ekin tu pun i yg tag..huhu nk main jauh2 la cam ni (majuk)

ixcaANUAR said...

hihihihi...
intan..ceq baru nk wt tag kamu :P

mama Tuah said...

eyz:tuhla..tak pasal pasal dia menceriterakan tentang aku yang suci nie..patutnya ngumpat hg..kan aku..ahahhahaha...