BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 29, 2010

BENGANG

Ini bukan lagu akim ye. harap maklum.
Harini aku isytiharkan HARI BENGAN SEDUNIA!!

Geram btol!
Dahla pg2 td da bengang dgn Encik A.
Tp beliau tatau pn aku bengang ngn de...hmmm
Lg bengang tuh!

Pstu lak, tengahari td, aku ngantok gle.
So, telelap dlm ofis waktu lunch.
Dalam pukul 2 kalo tak silap aku..ujan lbt.
Rase perut aku mcm wt konsert keroncong lak..
Lebih ns ikan bilis td ade lg..
So, mkn smpai abes, tp tak cukup.
Rase lapa lg...Lapar gle.
Ujan kt lua, lebat tak ingat..
Aku pn tepikir2 la nk mkn pizza hut..
Sbb tu je yg ade delivery kt tanjong malim ni.

Call pizza, ble da bg no fon ngn alamat, de tnye lak Institut Pengajian Siswazah kt jalan ape.
Aku ckp la tade jalan..even alamat universiti pn takde jln..
Pastu de suruh aku tunggu jp.
Dekat 5 mnt gk la aku nunggu.
Kalo gune fon ofis, aku tunggu je la kan.
Tp sbb gne hp sndiri, aku letak.

Tunggu punye tunggu...de tak call balik.
Aku call lg skali.
Pon sme gk soklan nye..
nk jln..
pstu siap tnye tg malim kt mne.
aku ckp la..kt perak..sempadan selangor..
aku da kabo kt perak kot. terang2 ckp kt sempadan selangor.
de blh kte tg malim kt MELAKA.

aku da la tgh lapar tak hengat kan.
mau la aku nk angin kt situ..
nseb la blh control lg..tp dlm hati ni mmg da nyumpah2 da.
bodo sgt ke ape.
da sah2 aku ckp sempadan selangor.
ko g ckp kt melaka tu pehal?
aku yg tak bpe cerdik geografi ni pn tau melaka sempadan n9, johor.
pstu br la de ckp, "Owh..Pizza Hut Tg Malim tade delivery"

Bayangkan la time tu aku tgh lapa gle kan.
Dgn panas ati ngn Encik A yg tak abes lg..
Tak ke menyirap drh aku ni..
Bkn la menyirap kt operator tu..
walopun td de cm bengap sket.
menyirap kt Tanjong Malim.hhuhuuu
(ape la dose tanjong malim)

Ni name de marahkan nyamuk, kelambu dibakar.
Aku sebenarnye stress ngn PJJ..pstu nk angin kt environment tg mlm kan.
huhuuu
mmg stress gle dlm keadaan2 cmni..

aku pn tgu la ujan reda sket, br kua.
g KFC. bli ns beriyani.

msk je ofis, byk pulak yg respon kt status ym/fb aku..
tp plg touching mse ym ngn nad.
T_T
aku br je taip kt de "rse cm nk ngs"
skali laju je rembesan cecair dr mate tu...
prasaan becampur-campur..
bengang, marah, sedih, frust..
huhu..

hmm..
ape la nk jd dgn aku
td cek up pn, berat da makin kurang.
mne la tak kurang.
aku mkn ikt mood
kalo mood tak larat dtg, nk trn naik tge g dapur, dgn smgt nk mkn tade, mne la lalu mkn.
takpun, kalo selera, muntah pulak.

tp kalo dkt ngn hubby, mkn aku selera la sket.
msk pn semangat sket.
ble msk, aku jd smgt nk mkn.
walopun msk kt kedai je..
tak kesah la..
jnji aku selera nk mkn.
lgpun, hubby pn salu tnye n remind utk mkn.
ble mkn bedua, ngn sorg2, selera mkn tu jd lain kan??
hukhuk..

0 comments: