BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 25, 2010

Takde tajuk

N3 kali ni tade tajuk.
Tatau nk letak tajuk ape..

Lately..jiwa sensitif sgt.
Cpt je nk tersentuh, nk terase..
Bende kecik pn nk ngs.
Bkn mengade2...tp aku pn tak mintak air mate tu nk jatuh..

Aku sblm ni, bkn la kategori ratu air mata.
Tgk drama pn nk ngs.
Tu bkn aku.
Sedangkan jamuan perpisahan pun, kwn2 lain sedu-sedan, aku jugak yg tak ngs.
Ingat lg mse DSK NITE..budak2 lain da merah2 mate..
Aku, smpai ke sudah..setitik air mte pn tak keluar.
Bkn tak feel..tp dah mmg tak rse nk ngs.
Nak buat mcm mne.
Mgkin bende tu tak berkesan sgt dlm diri aku...
Sebab tu kot tak ngs.
MUNGKIN.

Tp...skrg aku da rse perubahan dlm diri aku..
Sejak peristiwa tu, 20.09.2009, aku jd SANGAT sensitif.
Bace emel pn blh ngs.

Lepas je peristiwa tu, almost everyday aku ngs.
Mse baru2 tu..mcm tak rse sgt.
Da lps2 tu..baru la rse 'kehilangan' sgt!

Aku ingat, lps aku dpt blk ape yg aku + hubby hajatkan, rase tu hilang..
Tapi tak..
Makin menjadi2
Tak sah dlm seminggu kalo tak ngs.
Mungkin jgk stress, mungkin jgk sbb aku jao ngn hubby n mungkin jgk sbb aku tak suke dgn life aku skrg...
So rse sedih sgt..

Aku tau...ramai yg nasihatkan, tak elok ngs2 dlm keadaan cmni..
Tp nk buat mcm mne..aku cube kontrol pn, de nk jth jgk..
Mungkin aku tak cukup kuat utk tempuh dugaan ni sorg2... T_T

Hope sgt dapat duduk dkt dgn hubby sblm ade bb :(
Kwn2..doakan aku ek..

6 comments:

redriben said...

sabar ye sayang. nt dapt la tu dok dekat ngan hubby tersayang.. aku doakan gak supaye dapat cahayamata dengan cepat ye

Nur Irfan Juezrie said...

sabar la intan... tu sume dugaan.. mmg pun..klu kehilangan benda yg kita syg, kita akan sgt tersentuh.. tp sabar.. mesti ada hikmah di sebalik apa yg terjadi..

zoelalisa said...

wani : skang ko kne tuka doa..bkn dpt cahya mta dgn cepat. tp doakan bb kali ni slmt smpai hari kelahiran.. huhu

jue : hukhuk...sedih kan?hukhuk

redriben said...

wah..good news ye..dah ada dalam kandungan ye? tapi ko jgan stress wei..tu salah satu punca. ilek je k. ape2 pon aku doakan terbaik gak wat kengkawan ye

LeEyA said...

sabar la intan.. skit je lagi.. aku pun stil tak putus asa mencari mana2 kekosongan untuk ko kt sini.. doakan yg terbaik kay..

yan said...

thniah dear..doakan smoga smua slmat kali nih...ngn stress2..n aku doakan jga ko dpt pndah dkat ngan hubby a.s.a.p..