BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 6, 2009

Ah, pening lg ke ni???

Aritu, 30 September dalam pukul 6.18ptg, aku duduk2 tgk tv ngn MIL n SIL-Kakcik.
Tgh tgk cite pe ek mse tu...tak ingat la.hoho...

Tetibe aku rse pening.
(ah sudah! nk dmm blk ke ni pening2)
FYI, aku dmm trok ps blk dari ipoh aritu..
bentan kot.2 ari dmm. Jmt - Sabtu.
mmg rse cm nk mati dah.
aku siap bg ayt stok buang tebiat kt laki aku.haha
lawak je rse ble ingat2 blk. =p

Berbalik kpd cite pening td..
Tetibe, mk mentua aku yg tgh landing baek punye kt ats krusi, bersuara.

M : Rse goyang tak?

I : aah la..rse..ptt mcm pening.

K : aah la mak. tu..pintu pn goyang.

mse tu..tmpt ltk kunci yg tesangkut kt dinding pn da goyang tak hengat dunia.
ape lg..ktorg cpt2 trn bwh.
tkt umh roboh la kununnye..
hehe..
tgk2, sdare mare yg dkt2 situ pn sume kua umh.
2-3 minit pstu, br la reda.

dlm pukul 6.40, aku msk umh. nk amek brg.
tetibe tgk kt tb, kua berite sl padang dilanda gempa bumi.
tempias gegaran turut dirasai kt lembah klang.
ptt pun!

huhu..tu la 1st time aku bedepan ngn pengalaman seumpamanya...
tu br kt indonesia..da rse gegar gitu.
kalo kt mesia?? Nauzubillah...

0 comments: