BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 12, 2009

Hari Keluarga Wak Kasjo

Date : 11th Oct 2009

Venue : Kg. Labuhan Dagang, Sepang (Late grandma's house)
- Nenek sblh FIL -

* Program Family Day + Jamuan Raye sblh asben.

* Meriah dgn sedara mara walopun ade yg asben aku tak knl..

* Aku kekenyangan sbb asek mkn je...dr pg smpai ptg.

* Ktorg smpai kol 9pg n blk kol 4lbh.

* Wak Kasjo adalah moyang asben.

* Ade byk game. Tp tak sume aku snap.

* Makanan yg plg byk aku mkn, soto mak mentua aku.hehe...

* Aku "telupe" yg aku tgh bepantang..so, bedal je sume mknan smpai sakit prot.hoho
nseb skt prot bese je..err..cendol pn aku blasah sbb tak tahan...da lme tak minum air ais.

* Blk umh, aku n hubby 'pengsan' smpai maghrib.




~ Budak2 beratur nk duet raye ~



~ Karoke kot! ~



~ Peraduan Teka Kacang. Hadiah utama : Basikal ~



~ Baju purple : antara org kuat Family Day ni~



~ Pertandingan tiup belon budak2...bj mrh tu ank sdare aku yg kalah. hoho



~ Pertandingan tiup belon bapak2..Baju batik pink, my FIL. caiyok2! hehe ~



~ Petandingan tiup belok ibu2...belon biru, riben mrh adlh mk mentua beta.hoho ~



~ Pertandingan cari gula2 dlm tepung ~



~ Pertandingan Pecah Belon ~








~ Dlm proses bejinak2 pakai tdg.huhuuu ~Date : 11th Oct 2009

0 comments: