BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 26, 2010

Tag Ofis kerr??

Telah ditag oleh Puan Shikin JB...mama Tuah yg comel :)
(Tuah je yg comel ok. haha)

Tag ni 'memakse' aku mentangkap gamba2 tempat kerja/workstation.
Sekali lg...ade sesi fotografi kt ofis.
Dan sekali lg..bkn aku modelnye..huh

Pintu masuk :

~yg ade cermin2 tu, bilik bos. gelap sbb bos tade..yahoo!!~


Pandangan dari pintu :





Antara harta karun yg ade kt ofis aku :




~nmpk tak love merah yg ade nme aku tu??aku bli mse dok perlis dlu..kt kedai tepi sungai kaler biru. tak ingat ape nmenye...huhu~


~softboard yg da disalahgunekan :)


~jadual appointment prof. selain diari, kne update gk kt sini.huhu..tp aku suke kalo whiteboard ni 'tak kosong' :)~


~ouh..serabot di situ..da mintak kabinet baru..sdg dlm proses~


~sgt bergune ni..walopun utk light duty je..tp ok la..membantu gk sbb mesin fotostat ofis kt bwh. huhu..~


~ok..sedang ber'ym' dgn hawe itu tak indah. berkaitan urusan keje. lalalala...~

Mangsa tag seterusnya :

1. Juliana
2. Eyz
3. Wani
4. Alena
5. Yan yan jalo2 itik jalo aym..lalal..

2 comments:

LeEyA said...

hahahaha.. terang2an bka facebook n ym..

zoelalisa said...

eh mne ade...lalalla...