BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 2, 2010

STRESS MMG SGT BAIK UTK KANDUNGAN!

Sape2 yg jd kwn kt mukabuku aku, maka akan pernah tgk la ayt yg mcm ni..
Smlm..hari yg aku rse mcm nk baling sume barang..
Nak marah sume org...
Nak lepas geram puas2!


Tp aku ingat lg..
Aku ni berbadan dua..
Karang, bb kt dalam tu, terpengaruh lak. :(
Terikut2 perangai buruk mama dia.
Tp nak wat cmne..da mmg rase ANGIN SATU BADAN!

Bebulu je mate ni...
Rase mcm nk jmpe beliau f2f n tnye : "Kau apehal?Ape masalah kau???Aku tak kacau kau, kau jgn nk kacau aku!!!!"

Harini, walopun da cube buang rase tu jao2...
Sekelumit tetap ade.
Hmmm....Bile sorang2, mule nk pk bende merepek2...

Ya Allah ya Tuhanku..
Kuatkanlah hati hambamu ini..
Jadikanlah aku insan yg bahagia di dunia dan akhirat.
Jauhilah sifat2 negatif dari anakku. AMIN.


2 comments:

Mrs^JB said...

sabor dak intan..
jgn dok marah marah sgt..
btol kesian bb..tapi kesian diri tu jugak..org tuh tak rasa pa² pun..kita yg rugi..sabo..istigfar ja byk byk..skrg peyut dah makin membesar..baby dah boleh adapt dgn surrounding luar..so, take care k?

zoelalisa said...

hukhuk...mmg sedih gle...
stress ya amat. smpai tepikir nk amek ubt tdo je. bia tak pk mende2 jahat. tp ble tingat kt bb...sian lak rse.. :(