BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 12, 2011

Rezeki Ramadhan?

Hai si cantik dan si kacak!!

Gare2 "dibebel" oleh EZ, maka wujudla n3 ni. huhu
Btw EZ, mak sentap tgk blog ko nok!
Ni yg buat aku smgt nk buat "renovation" neh! haih!

Ok. Back to the story.
Pejam celik pejam celik...
Dah masok hari ke 12 umat Islam berpuase..
Sehingga ke hari ni, aku masih berpuase penuh lg.
Alhamdulillah..

Nak dijadikan cite, Ramadhan pertame, aku da kene tinggal dgn Remy Alan.
Nak dkt seminggu jgk la..
Nk buat cne...
Org tua tu ade urusan keje kt China :(
Tinggal la kami 2 beranak je.
Hari ke 7 berpuase, barula ktorg dpt bebuke same2.

Dipendekkan cite, hari kelima puase, aku dpt 1 perkhabaran.
Rezeki Ramadhan mungkin.
Antara mimpi dan nyata, aku cube terima berita rezeki ni seadanya.

Masuk minggu ke2 berpuasa, dapat lg 1 rezeki.
Rezeki Syawal.
Pun begitu, bahagian utk rezeki tu da "habes" pun dlm kire2 yg aku buat.
LICIN!
Harapannye, semoga ape yg aku rancangkan berjalan lancar...

Alamak! Kuih raye tak tempah lg!
Ade sesape jual kuih raye????


Happy reading!

1 comments:

Eyz said...

hahahha akhirnya..berjaya aku menggoda ko..hehhe..weh, aku jual kuih raya, nk beli? mmg gerenti sedap..