BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 14, 2012

Marathon Mega Yuk!

Helo si gojes dan si hensem!

Kalau Hotfm buat Kayuhan Mega..
Aku nk buat Marathon Mega!
Yuk!

Bukan marathon nk ajak mengkome berlari...
Tp nk ajk mengkome rajin sket...update blog.
Sebab aku tau...blog2 mengkome pn da lame hidop segan mati tak mau.
Maka moh ler kite ambik berkat pagi Selasa ni utk same2 memvakum habuk/sawang kt blog2 mengkome...pastu kite update 2-3 cite tros! (:

Aku bukannye malas nk update...
Bukan jugak tade idea/cite...
Cite belambak tgu nk dipublish!
Cume tangan aku je...tak cukup eksesais gamaknye.
Asal nk taip entry baru je, cramp!
Asal cramp, je taip entry baru.
Tp kalo aku ngadap/komen berjela2 kt fb, tade lak nk cramp!

Eh dah la.
Dah melalut panjang ni.
Ape tunggu lg?
Moh le kite ke next entry!

*mintak2 jari aku tak jd cmni la lps buat marathon ni. hehe...*


Thank you for reading!

0 comments: