BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 4, 2011

:: Easy to forgive, Hard to forget ::

Hmm..
Harus bagaimana lagi..
Dan terus begini..
haih....................................

kalau lah ade pil pelupe kt kedai ubat cine,
akula org petame yg akan beli!

2011..
Aku harapkan sinar baru..
Perubahan..
Kegembiraan..
Kebahagiaan..

Salahke..
Kalau dah maafkan..
Tapi masih teringat??

Salahke..
Kalau dah maafkan..
Tapi masih rase sakit??

Salahke..
Kalau dah maafkan..
Tapi mcm nk tarik blk maaf??

Salahke..
Kalau dah maafkan..
Tapi mcm tak ikhlas??

Salahke..
Kalau dah maafkan..
Tapi masih sedih??

Aku tak mintak utk teringat..
Aku tak mintak utk rase sakit..
Aku tak terfikir utk tarik semula maaf..
Aku tak terfikir utk tak ikhlas memaafkan..
Aku tak mintak utk sedih..

Tapi

Itu yg aku rase skrg...
Kesian hati kecil..
Kadang2 rse mcm terpakse berpure2..
Agaknye.

Tolong!!
Taknak rse n pikiran ni dirosakkan oleh "benda" ni.. ;(

Sangat runsing!



*sbb da tak jd bentuk asal kot..sbb tu kot ek asek teringat je :( *

3 comments:

nurul_udet said...

be..strong..intan..

whatever..it..is..all..we..need..to..have..is..the..art..of.."redha"


p/s:spacebar..aku..not.functioning..lol..and..could..u..text..me..ur..fon..no..nak..send..invi..card..

zoelalisa said...

thanks udet.
komen tak appear sepenuhnye la...huhu..

Mrs^JB said...

intan, same goes with me..benda lama masih terngiang ngiang..sometimes boleh lupa trus..sometimes, cup dia terngiang..sakit hati, sakit giler kepala, gelisah..kdg trus takde mud.but, let it be..biar masa je tentukan.kita cuma boleh usaha sdaya upaya utk push away benda tu pergi.insyaAllah..try try try..