BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 22, 2011

Penting ke Bekas/Ex ni??

Helo si cantik dan si kacak!


Kalo tnye aku sal bekas2 aku, dorg sume aku da buang dlm TONG SAMPAH.
Dah name pn bekas.
Wtpe nk dikenang2 lg?

Kalo ko dlu cinta mati dgn de, yg ko pegi break asal?
Pastu nk kenang2 pulak...
Kalo ko single, tade la mslh problemnye ko nk kenang sume bekas2 ko yg sedozen tu kan.
Tp kalo ko tu berstatus bf si polan, gf org, bapak org etc...
Pejadahnye nk kenang2 blk bekas2 ko tu!


Dulu mse korg becinte, asal tak jge leklok hubungan tu??
Sampai memakse korg break??
Dah tu ble ko da ade org lain, ko nk aniaya pulak pihak yg tak besalah tu.
Donia...donia...


Dulu, Erra ngn Awie, becinta bagai nak rak!!
Sume org bajet, dorg la pasangan artis plg secocok utk kawen.
Tp bile dorg break, Awie kawen ngn Arni Nazira. Erra kawen dgn Yusry.
Pekahwinan petame masing2 tak bekekalan.
Ade yg buat spekulasi, cinta lame berputik kembali.
Tp sudahnye, Awie kawen dgn adik Haliza Misbun, Erra kawen dgn Engku Emran.
Lepas2 tu, tade pulak aku dengar gosip pasal cinta lame beputik kembali.
Gua saspek lu org!
Korg tade pn nk feeling2 teringat blk zaman Sembilu dulu kala walopun Yusop Haslam dpt jolokan "Six Million Dollar Man" disebabkan filem tu.

Kalo ko da menjalinkan hubungan dengan org lain (kawen or kapel), belajar la utk setia dan menghargai.
Jgn jd pengkhianat hubungan korg tu.
Jgn nt korg kehilangan org yg betol2 syg korg hanya disebabkan korg terhegeh2 dgn cinta dlu.
Time tu, jgn pulak kate "Saya mintak maaf..saya janji tak buat lagi"
TOO LATE!

Jgn biarkan wujud parasit (bekas gf/bf) dalam keharmonian hbgn korg dgn pasangan korg.
Tak mendatangkan hasil pun.
Mendatangkan PENYAKIT ade.
Bak kate Avril Lavigne lps putus cinta...
"I want everything back but u!"

Aku bg andaian mudah kt korg ek.

Kalo kite cabut paku kt dinding, dinding tu kembali ke rupa asal yg licin or hodoh?
Mesti la hodoh lg buruk kan sbb belubang2.

Macam tu jugak la hati manusia yg terluka.
Mmg la mulut kate maafkan.
Tp dalam hati, sape tau...
Susah nk padamkan sbb da ade kesan yg berbekas!

Korg fikirla ape yg terbaik utk hubungan korg.
Aku kt sini sekadar bg pendapat (:

Happy reading!








2 comments:

sweet like what said...

setuju tu intan...bekas2 nie mmg tak penting pun intan..spttnye yg dah lepas tu dah la...ape lg nk dkenang...buang mase aje..mmg gedik r kalo sesape yg terhegeh mgenang kisah lame...mmg benci ngn prasit camtu...

zoelalisa said...

anez : saba2..hehe..btol pn. sbb sume tu tak bwk faedah pn kt hubungan yg da ade skang ni...bazir mase, bazir duet, bazir tenaga nk cr blk bekas2 ni.kalo single, lain cite.