BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 20, 2011

His 1st Father's Day Celebration

Hello si cantik dan si kacak!

Tahun ni, Hari Bapa kt Malaysia jatuh pada 19 Jun 2011.
Yakni, semalam.
Part yg tak bestnye, tak blh nk celebrate dgn Abah.
Tp takpe...aku ade bapak muda yg blh diraikan :)
Dari minggu lepas lg, kepala aku da ligat memikir.
Cmne aku nk celebrate ni.
Lagipun ni 1st time Remy Alan nk celebrate sbg bapak.
Hari Jumaat lepas, aku decide nk bg kad je.
Da siap tulih sume, aku letak siap2 dlm handbag.
Sampai je rumah, aku da letak handbag tu siap2 dlm bilik bawah.
Kang dia terbace kang, tak seprais pulak kan.
Ahad tu, aku sajes, kami lunch kt luar je lah.
Gune "payung" aku. Dah name pun org yg dirai.
Takkan dia nk payung pulak kan.
Memule ingat nk pegi mkn kt Pakcik Kenny.
Tp Remy Alan tanak lak.
So, kami mkn kt Pizza Hut je.
Tetibe rase mcm Adam dah besar :)
Tak caye? Layankan pic ni.



Thank you for reading!

6 comments:

anez zamri said...

comelnye adam :D

zoelalisa said...

tengs auntie anez :)

tiada nama said...

baru je makan piza tu hari ahad. sedap gile. ranggup je piza tu. tmbh2 udangnye..

Anonymous said...

comel adam glak!!!nasb xcomel cm ayh ngn mama die..wakakaka

Ilah's said...

adam mmg nampak besar dah aaa..siap senyum lebar yang xtahan tu..comel sgt!

zoelalisa said...

wani : ala...aku tak makan pn pizza tu. tu super supreme je. cume amek yg larva cheese tu. tade duet nk bli piza tu. sob.

anon : sape anon ni?jeles la tu. lallalala.... (mesti hawe ni)

ilah : hehe..ble nk jumpe auntie lg tatau.