BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 30, 2011

Rezeki dari Allah..




Hello si cantik dan si kacak!

Ekceli, berite ni aku da dpt 20 Jun lepas.
Tp memandangkan mood nk menaip tu tade...
So aku peram dlu.Hihi.

Alhamdulillah..aku dah dpt surat dari Pendaftar yg kate aku layak dapat Elaun Dwibahasa kuatkuasa Disember 2010. Wah, backdated!!!
Alhamdulillah...

Kesahnye sl elaun ni, dlu mase kt USM, aku da penah amek exam utk melayakkan dpt elaun ni.
Sbb kt USM, PA yg nk elaun ni, kne amek exam.
Tp bapak susah examnye.
Chances utk LULUS adalah 0.1% je. SIYES!
Kt UPSI pulak, mmg tak gune pakai pekeliling yg menyatakan sl elaun ni.
Tp kt UPNM, dgn hanye
Walaupun amaun bulanan tu tak la sebanyak bonus yg Najib salu bg, tp kalo dah backdated??? Ce kire..hehe
Boleh la joli katak jp. Nak2 raye ni. huhu
Tp cm bese la.
Mesti Adam gk yg lebih nt. huh!

Oleh yg demikian, aku berazam utk bekerja dgn lebih rajin, gemilang, dan terbilang. lalallalala...

Thank you for reading!

0 comments: