BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 9, 2011

Jalan2 Cari Baju Raya

Hello si cantik dan si kacak!

Almaklum.
Sebagai kakitangan gomen, kami merasa rehat panjang tiap2 kali hari Jumaat.
12.15pm - 2.45pm.
Kalo tido, mau 4x mimpi tuh :p
Tp sebab aku nk jd aktif sket (byk tido kn melemahkan badan. hehe), aku sebagai AJK Persatuan Pekerja Gomen yg Dedikasi bg cadangan kt ahli2 persatuan yg lain merangkap ofismates aku... Kak Lifa & Ina utk pegi Jalan TAR.
Alasan? Nk cari baju raye.
Eh2 silap.
Bukan mencadangkan.
Tp "meracun" sebenarnye :p

So, pd hari kejadian, 27 Mei 2011, kami bertiga dgn semangat waja dan gigihnye, parking kete kt Stesen LRT BTS.
Naik LRT jimat sket.
Lagipun sng.
Takyah pening nk cari parking.
Tade jem.
Blh blk cepat. hehe...

Sampai je kt sane, aku da histeria tgk kain2 yg lawo2.
Dorg bedua, aku tatau la.
Tp tgk pd gaye, mcm histeria jgk.
Tp saje kontrol macho. :p


~Ini Kak Lifa aka Kak Limah. Pengerusi Persatuan~

Hoih, tgk pd kain yg lawa2, tgk pd harge yg dioffer, dengan duit yg bwk cukup2 (dgn alasan nk berjimat), meroyan la kejap kan.
Nk carik bank, malas pulak nk pegi sorg2.
Dah kalo duet da habis tp hati melonjak2 rase nk beli lg dan lg dan lg...cne?
Tetibe rase mcm dpt ilham.
Setan sebelah kiri bisik : "Ape gune dtg dgn kawan...pinjam je"
Ha...sebagai pempuan sejati, aku terpengaruh la jgk dgn bisikan Syaitonirrojim tu.
Haih!





~No Parking!~



Shoping punye shoping, pukul 4 baru ktorg sampai ofis.
Huhuhuuuuu

Esok, aku dgn Kak Lifa berhajat nk pegi lg Jalan Tar tu.
Nk mengelakkan jadi mcm haritu, aku pesan siap2 kt Kak Lifa, "Kak, nanti akak bwk duet tambang, dgn duet cukup2 nk bli shawl je. Pstu bwk ic. Kad bank pn tinggal ye kak" :p



Happy Reading!

3 comments:

Anonymous said...

Hahahaha...tak pasal2 kak limah jadik glamer kejap!!!!

SweetLikeWhat said...

wah bestnye shopping kat situ!!! :D

zoelalisa said...

anonymous : si anon ni mesti kak limah. hehe....

anez : BEST! Jom! hehe..