BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 2, 2011

Kalau anda stres, mari baca blog PALING KELAKAR abad ini =D

Aku tengah boring2 pagi tadi.
Tetibe Hawe Hamdun ym.
Soh aku bace 1 blog ni.
Aku bace punye bace..... (bace sekali komen2), buat aku nk bace entry lain jugak.
Dari 1 entri ke 1 entri, sedar2 dah khatam 1 blog tu!
Tanpa missed walau 1 entri pun.
Komen ade la aku termissed.

Dan kepada korg yg rase bosan, utk menggumbirakan hari korg, meh baca blog ni.
Siries LAGI BEST dari Samarinda, Telenovela or Sinetron!
Blog ni tak kelakar pun.
Tp komen2 tu yg buat aku gelak guling2!!

Mase mule2 aku bukak blog ni, follower baru 700++.
Beberapa jam lps tu, aku da setel bace, aku tengok follower de mencanak naik sampai 1000++!
Gile jeles!!
Err..tak pasal2 aku pn tejebak jd follower de. LOL

Aku try add budak ni kt fb.
Tp de da ramai kawan.
Dah takleh nk add.
Gile frust!! haha...

Anda mahu bergelak ketawa, sila KLIK SINI



*Kalo korg da bace 1 entri, mesti korg rase nk bace lg dan lg dan lg ;p

1 comments:

~wawa comey~ said...

aik, nape org bukak blog tu kosong? x ada post langsung..